Jak zamawiać?

Krok po kroku

  1. Dołączyć do Klubu bourgeois.pl może tylko i wyłącznie osoba pełnoletnia.
  2. Rejestracji nowego Członka Klubu bourgeois.pl dokonuje opiekun Klubu po zgłoszeniu poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, wysłanie wiadomości email lub kontakt telefoniczny z opiekunem Klubu.
  3. Utworzenie konta w serwisie bourgeois.pl wymaga wypełnienia formularza kontaktowego przez podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu. Osoba wypełniająca formularz kontaktowy oświadcza przy tym, że: (I) podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym, (II) zapoznała się z regulaminem Klubu bourgeois.pl i zobowiązuje się go przestrzegać, (III) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i zakresie podanym link w formularzu kontaktowym.
  4. Po wysłaniu przez osobę dokonującą rejestracji prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego, opiekun Klubu bourgeois.pl dokonuje telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.
  5. Po pozytywnej weryfikacji i potwierdzeniu dokonania rejestracji w Serwisie, Członek Klubu otrzymuje e-mail z potwierdzeniem rejestracji w Serwisie. 
  6. Po zalogowaniu do Serwisu Członek Klubu otrzymuje dostęp do treści publikowanych (w tym cen) oraz możliwość złożenia zamówienia na towary lub usługi prezentowane w Serwisie.
  7. Złożenie zamówienia na towary lub usługi prezentowane w Serwisie może nastąpić pocztą elektroniczną pod adresem witaj@bourgeois.pl lub za pośrednictwem Serwisu po zalogowaniu.
  8. Złożenie zamówienia w Serwisie odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”. Można wypełnić koszyk indywidualnie wybranymi produktami. Klikając na przycisk „Zamawiam” Członek Klubu przechodzi do podsumowania zamówienia, a następnie, klikając na przycisk "Potwierdzam zamówienie", składa zamówienie. 
  9. Złożone zamówienie podlega weryfikacji przez opiekuna Klubu bourgeois.pl pod kątem dostępności zamówionych produktów i prawidłowości złożonych oświadczeń i zgód. Po dokonaniu weryfikacji opiekun Klubu potwierdza dostępność zamówionych produktów wysyłając wiadomość na podany przez Członka Klubu w procesie rejestracji adres e-mail.
  10. Członek Klubu dokonuje wyboru sposobu płatności spośród następujących:
  • płatność przelewem na podany numer konta,
  • płatność elektroniczna (płatności elektroniczne obsługiwane są przez PayU).
  • płatność przy odbiorze
  1. Ceny produktów w Serwisie zawierają podatek VAT.

Reklamacja i zwrot towaru

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów bez wad.
  2. Reklamacje dotyczące produktów należy kierować na adres e-mail: witaj@bourgeois.pl . Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  3. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca, według wyboru Kupującego, w terminie 7 dni licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dokona zwrotu dokonanej opłaty za zamówienie przelewem na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany podczas rejestracji bądź prześle Kupującemu prawidłowo skompletowane zamówienie na swój koszt. Podstawą reklamacji i zwrotu zakupionych produktów nie może być różnica pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem w serwisie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl